söndag 10 oktober 2010

Nu är natten här. Johanna gick precis hem och jag antar att jag ska sova. Är inte speciellt trött men det är ju en dag imorgon med och man blir förhoppningsvis trött när man bäddar ner sig.
Har haft en trevlig helg förövrigt, fredagen var lugn, satt hemma i min ensamhet och gjorde.. ingenting.
Lördagen spenderades med hemma i soffan med film, men lördagskvällen bjöd på lite socialande med Linn, Mare, Cicci och Emma :) lite drinkar och galen kareoke, (vet inte hur det stavas) ;)
Idag har Johanna varit här och vi har ätit massor med tacos kollat disney och pysslat med bilder.

Helt ärligt så är bloggar så sjukt ointressanta men i brist på annat att göra får man lov att skriva av sig lite nångång då och då :D och nångång kanske man skriver om något intressant.

Nu ska jag tagga för mina nya vanor som börjar imorgon genom att få min skönhetssömn så jag vaknar med ett toppenhumör och bara känner mig pepp!


Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar