onsdag 22 december 2010

När man kommer in i sin kalla lägenhet efter att ha varit ute i den kalla 18minus vintern så känns inte lägenheten lika kall längre dom första 5 minutrarna! varför kan inte lägenheten kännas lika varm hela tiden? det skulle göra mitt liv så mycket skönare :) Har iaf haft en jätte mysig kväll med min kära familj! Och snart är det jul, hur mysigt som helst, ser fram emot all god mat och kärlek. Julen är en av få tider man faktiskt spenderar med sin familj och släkt och det borde man ta vara på. Nu ska ja bädda ner mig i sängen och värma upp mig ordentligt och kolla på film eller kniven i hjärtat. Får se vad som lockar mest, sängen iaf!
P punkt S, jag älskar min familj och mina vänner, även fast ja inte säger det så ofta! (aldrig) :D natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar