lördag 22 januari 2011

Försöka sova? Klockan är ju snart 4. Dagen har varit bra trotts allt. Får se när allt smällter in och man bryter samman. höhö! Niklas var så söt idag, han är iaf god nog att ringa och bry sig, och det är ju tur att det finns några goda människor här i livet, även fast jag ställde in våran kväll och vi inte känt varanda länge alls. :-) får gottgöra imorgon.

Nu ska jag försöka slockna och vakna upp som en ny människa.

Tänker på dig älskade farmor, det gör jag, hela tiden.

1 kommentar:

  1. Hej Fia.
    Vist är det konstigt att det plötsligt blir så.
    Att en människa man älskar och som ALLTID funnits där plötsligt inte är där mera.

    Det är så livet är.
    Farmor hade inget gott liv sista året. Men nu har hon det bra.
    Det är ni som blev kvar som nu har det tufft.
    Försök tänk på henne när hon var som bäst. På landet ute i stugan.
    Där vi var ganska ofta.

    Jag kommer sakna farmor jag med. Hon var ju en stor del av familjen. Fast hon inte var min farmor.

    Kramar från moster S.

    SvaraRadera