måndag 17 januari 2011

Nyligen hemkommen från en tripp till Rusta med mamma och Emma, åkte dit i hopp om att få ett löpband, vilket blev att jag kommer få det om jag vill ha det och det känns wonderful! Frågan är om det är värt pengarna? Vilket jag tror att det är, för det är ju roligare att träna på löpband hemma än att gå ut och gå? Och känner att ett löpband hemma känns mer värt än ett gymkort. Kanske klarar av att gå ner dom där extra kilona med ett löpband i mitt hem :-D och det skulle ju vara helt underbart! Men finns endel saker jag måste välja bort, i brist på pengar och det borde ju gå om jag inte är så himla festbesatt. Om man satsar ordentligt så får man inte festa så mkt antar jag ;D Behöver lite pepptalk! Sitter med beslutsånget, men ändå viljan! Smal och fin eller full och dreggig? =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar