onsdag 19 januari 2011

Klockan är nu 02:50 och jag sover fortfarande inte. Känns helt omöjligt. Har för mycket energi!
Så berättar väl lite om denna fantastiska dag? :///// den var inte så fantastsik. Först va ja glad, sen var jag förbannad! sen var jag glad igen :-) Då åkte jag och köpte mig ett motionsband, som jag redan sagt, men nu har jag det, hemma i min lilla lilla 1:a, ser inte klokt ut! Men vem bryr sig sålänge jag får gå ner ett par kilo. Jag gillar att ställa mig på vågen nu för tiden, det går neråt och mer ska det bli :-) sattsar på 10 kilo till sommar! får se hur det går ;D känner mig själv! Lyckats med -8 på ett år! höhö.. Men kanske lite lättare när man har sakerna hemma? who knows!


Satt och kolla egenom gamla kort, har inte förändrats så mycket med tiden. det är fan tråkigt. kanske ser lite äldre ut nu men det är inte så mycket! Älskar gamla kort på både mig själv och andra. Se allt man gjort och hur man såg ut. Det är kul! Måste börja ta mer kort så man kan se tillbaka på tiden när man var ung sen när man är gammal :) ja menar, man blir ju inte yngre med åren! Roligt med minnen och nostalgitrippar! det har jag oh Sanna jämt och det är så underbart, man skrattar så himla mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar