tisdag 25 januari 2011


Riktigt kallt ute nu på kvällen.
 och tydligen ska kylan komma tillbaka hemskt!

Börjar få en insikt av varför jag är så fattig, så mycket räkningar som jag har borde jag inte ha, 2000:- av dom skulle jag inte ens behöva, och ändå drar jag bara på mig mer och mer hela tiden! det är nog dags att börja tänka lite Fia! Hur som helst, var på möte idag angående jobbträning, så nu får jag njuta av mina 1,5 sista veckor som hemmagående, sen blir det jobb som gäller, jobb utan lön, det känner skit bra (y) not! Men kanske dags att börja ta sig utåt, får se hur det går. Sen träffade jag Ellie och tog en trevlig tripp på stan, hon shoppa som vanligt och jag åt som vanligt! Sen blev det hem till mamma en sväng och sno saker. Och nu sitter jag här. Imorgon är det tvättdag, hejdå!

1 kommentar:

  1. Spännande med jobbträning.
    Men inte är det utan lön.
    Du får ju hjälp med pengar från kommunen tror jag.
    Så du har ju faktiskt betalt.
    Kramen.

    SvaraRadera